شهید سیدعبـدالنـــاصر رستمــکلایی

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید سیدعبـدالنـــاصر رستمــکلایی

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید سیدعبـدالنـــاصر رستمــکلایی

آنچه ملاحضه می فرمائید در مورد شهید والا مقام سیدعبدالناصر رستمکلایی از شهدای دانش آموز شهرستان بهشهر می باشد که به همت اعضای جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران پژوهش و ارائه شده است . انشاءالله مورد قبول قرار گیرد.
نام پدر : سید علی اصغر
تاریخ تولد : 1341/07/20
تاریخ شهادت : 1361/01/06
محل تولد : بهشهر
گلزار شهدای رستمکلا بهشهر
نحوه شهادت : اصابت ترکش به بدن
محل شهادت : رقابیه - عملیات فتح المبین
منتظر نظرات و پیشنهادات و اطلاعات شما هستیم.

بايگاني

۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

والذین اتخذوا سجداً ضرراً وکفراً... والله یشهد انهم الکاذبون سوره توبه آیه 9.6
آنکه مسجدی بدان منظور بنا کردند تا به اسلام زیان رسانند وکفر ورزند وبین افراد اسلام تفرقه بیاندازند و همینجا قرار دهند آنرا در مقابل خدا و رسول که از پیش با ایشان جنگیدند با وجود این سوگند یاد میکنند ما هدفی جز او به خدمت به دین نداریم خدا گواهی میدهند که آنان دروغ میگویند ...
با تبریک وتینیت ودرود فراوان به رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران امام خمینی به مناسبت فتح مبین وروز جمهوری اسلامی وسلام بر شهید از گلگون کفن ورزمندگان همیشه پیروز .
دراطلاعبه قبل گوشیه ای از جزیات سیاسی دراین شهر از نظر گذشت ودنباله آن را می خوانید.
در حالی که تاسوعا وعاشورا سال 57 به عنوان رفراندم جمهوری اسلامی از طرف از طرف امام اعلام تودیدوامت حزب ا... سراسر کشور (در شهر وروستا ) در این رفراندم شرکت نموده وبا فریاد استقلال،آزادی جمهوری اسلامی به همه پرسی رای آری میدهند آقایان مدعی پیرو خط امام (که فرسنگ ها از خط امام و روحانیت بدورند )در این روز که همه منتظر بهره بود آری از خون بنا حق ریخته شهدای گلگون کفن که درس شهادت را از امامشان حسین بن علی (ع)آموخته اند وپیام خون این شهدا را بر دوش مات مسلمان وشهید پرور وبه خصوص روحانیت بوده است واز آنجا که روحانیت مسلمان توسط امام واین رسالت علیه تاریخی را به گوش جهانیان رسانده وبا این حرکت کاخهای کفر کاخهایی به سرکوبی آمریکا وشوروی ومتزلزل نموده در این روز سرنوشت از آقایانی که مدعی هستند ماه راه یا نواب صوفی خواهان حکومت اسلامی بودیم پس چطور به خود اجازه دادند که در این برهه از زمان سخن خود را به روز پدری ومادری وفرزد خلاصه نموده و کلمه از امام بر زبان نیاورده حتی درد ما هم اشاره به درخواست به پیروزی انقلاب را از جانب خداوند نکرده پس چگونه پس از سه سال پیروزی انقلاب اسلامی از خواب گران بینداز و ادعای مبارزه میراث خوار از انقلاب را دارند.
امروز زمزمه هایی از طرف آقایان به گوش می رسد مبنی بر اینکه امام خمینی رهبر سیاسی استو مراجع دیگر رهبری مذهبی آیا با اصتلا مرجع (علیهم) میباشد آیا پیامبران بخصوص خاتم انبیاء محمد (ص) فقط رهبر مذهبی بوده و در سیاست دخالت نمی کردند مگر پیمبر در مدینه اولین حکومت اولین حکومت سیاسی اسلامی را تشکیل ندادند وشرط حکومت نیست که در تمام ابعاد جامعه باید دخالت نموده وآیا دوازده امام معصوم ما فقط رهبر مذهبی بودند مگر حضرت علی (ع) پنج (5)سال حکومت نکرده ،کسی که ولایت بدوش او گذاشته شد یک جامعه را بدست می گیرد.         
ماشهادت یاران امام و روحانیت مبارز در عملیات فتح مبین شهید علی ویژه ،شهید رزاقی ،شهید سید کاظم ریحانی و شهید علی اصغر خالقی مقدم را گرامی میداریم .
خدایا ،خدایا ،تورا بجان مهدی      تا انقلاب مهدی         خمینی را نگهدار 
خدایا، خدایا ،از بین امت ها        منافق را تو بردار       والسلام علی من التبع الهدی

میثم میثم
۰۷ مرداد ۹۵ ، ۰۳:۵۱ موافقين ۰ مخالفين ۰ ۱ نظر